• 21/10/2018

Wat heeft bijna elke Belg in huis zonder het te weten?

 

Die vraag werd de afgelopen weken veelvuldig gesteld op tv, radio en online. Het antwoord? EG - betaalbare geneesmiddelen! Veel patiënten hebben onze geneesmiddelen in huis, maar vaak zonder ons bedrijf te kennen. En daar hopen we met onze mediacampagne verandering in te brengen.

 

Opzet van de campagne

Je hebt ze vast zien of horen passeren, de filmpjes en audiofragmenten waarin aan doorsnee Belgen gevraagd werd “Wat heeft bijna elke Belg in huis zonder het te weten?” Een resem originele antwoorden volgde, gaande van een gsm tot stof. Vervolgens daagden we kijkers en luisteraars uit om hun mening te delen met de hashtag #ikweethetzeker. Het enige echte antwoord bleef wekenlang een mysterie. Bekijk hier het antwoord!

 

Doel van de campagne

Het doel van de campagne is de naambekendheid van ons bedrijf EG te vergroten. Want hoewel anno 2018 de geneesmiddelen van EG het meest voorgeschreven worden voor patiënten in België, blijkt uit onderzoek dat ze ons geweldig bedrijf niet of niet goed genoeg kennen.

 

Meer weten? Bekijk de video hier.