• 3/05/2019

We hebben onze verpakkingen veranderd!

Hiervoor lanceerden we de tweede fase van onze campagne, die op twee mei eindigde. Heb jij onze nieuwe campagne in de kranten of op social media gezien? We waren ook te horen op de radio!  

Hoewel bijna elk Belgisch gezin EG in huis heeft, is EG nog weinig bekend bij de Belgen. Vandaar dat we in oktober vorig jaar gestart zijn met onze campagne rond “Wat heeft elke Belg in huis – EG betaalbare geneesmiddelen”. Ondertussen hebben onze EG geneesmiddelen een nieuwe verpakking, voor ons hét moment om een nieuwe communicatie op te starten met de oude en nieuwe verpakkingen. Toen we een oproep deden om enkele collega´s te vinden die model wilden staan voor deze campagne, reageerde hier ruim de helft van onze collega´s positief op. Dit typeert ons bedrijf: bij EG zijn we een hecht team dat achter onze producten staan, en de bijdrage van onze collega´s aan deze campagne is hier een prachtig voorbeeld van.

Ontdek hier het resultaat van onze campagne. En jij? Heb jij EG in huis?